Cano96 Kızlar göbeğimde henüz çatlaklık yok 16 haftalıktayım daha. Şimdiden kullanmaya başlasam mı. Sizler kullanıyorsanız ne kullanıyorsunuz
GamzeCan Cano96 canm bana baktı göremedik git çikolata meyve suyu iç yürüyüş yap gel dedi hepsini yaptık baktık yine göstermedi :))
Bilgercan Bizde 14+4 üz bugün kontrolümüz vardı 2 tane çikolata yiyip girdim doktor kıza benziyor ama bidahaki ay daha net söylerim dedi inşallah değişmez bizim gönlümüzden geçen de ilk önce sağlığı sonra kız olması 💕
Cano96 Bilgercan İnşallah canım banada o şekilde söyledi. Yarın tekrardan gidicem inşallah netleşir ☺️
Bilgercan Cano96 Ay hadi inşallah ilk defa bu kadar heycanlandım bebeğim de annesine çekmiş kurbağa gibi yüzüstü yatıyordu ya hastaneden çıkasım gelmedi 😍😍
Alyaras Saadetb canm sende hesaplayabilirsin hamile kaldığındaki yaşın + son adet gününe 10 gün eklediğindeki ay -9 =tek çıkarsa erkek kız çıkarsa kız dene bakalım canm