Kızlar merhaba bu ikinci hamileliğim, kizimda başka ilcedeydik merkeze yakindik her testi yaptırdım. Şimdi başka ilçeye taşındık ve merkeze uzağız biraz ikili test burada yapilmiyormus. Sizce yaptırsam mı aranız da yaptırmayan var mı? Eşim yapalım diyo ama nedense yol gözümde büyüyo