fayting Normalde Ecopirin kullanıyordum 34. Haftadan itibaren iğneye geçeceğim ama nasıl yapacağım bilmiyorum çok korkuyorum iğneyi yanlış yapmaktan yapanlar nasıl öğrendi ve alıştı 🙏💕
mrsmom_ fayting gobek sertlesmistir artik yapanlar var ama ben cesaret edemedim. Bacak biraz acıtıyor ben koldan olmayi seviyorum saglik ocağına yaptirabilirsiniz bi sure ben saglik ocağında yaptirdm sonra sağlık ocagim degisti kadin çok kötü vuruyordu eşime ogrettim o vuruyor. Kolun dirsekten 4 parmak ustu omuzdan 4 patlrmak alti yan taraflar yagli kısmı sıksn vursun igneyi ceksin bıraksın sıkıca bastırın
1palyaco fayting eşim kolumdan yapıyor . Korkulacak birşey yok 4 4buçuk aydır kullanıyorum ilk bir iki ay göbeğimden kendim yapıyordum ama koluma geçmek istedim şimdi her gün eşim kolumdan yapıyor . Prospektüs ü var zaten nasıl uygulayacağınıza dair okuyun kolay bir şekilde yaparsınız 🌸 göbeğiniz gergin olduğu için göbekten yapmazsınız . Bacaktan ve koldan yapılabilir ben bacaktan yapmadım hiç . Doktorum da bacağı hiç söylemedi bana kolundan göbeğinden yaparsın değişimli olarak demişti .
rumeysabet fayting ben bacağından yapıyordum biraz ağrıtıyor göbek ve koldan da yapabilirsiniz Youtube de tarif eden videolar var
Aabbccc 1palyaco göbekten yapıyorum bende ama yer kalmadı göbegimde koldanda yapsam oluyor dimi ama koldan korkuyorum baya ya
1palyaco Aabbccc koldan kendiniz yapamazsınız diye düşünüyorum açı olarak . Bir yakınınız yapsın . Açıkçası bende göbekten kola geçerken çok korktum birde başka bir yapacak canım acır çok diye . Ama şimdi kol ile göbeği kıyaslayınca koldan olmak daha iyi geliyor bana acısı daha az .
Yeni1gebelikkk fayting ben göbekten yaptım çok ağrıdı, eşim kolumdan yapıyor o yok ise ben kendim bacaktan yapıyorum ,ilk zamanlar psikolojik olarakti galiba çok çok açıyordu simdi alıştım artık ilk vurdugumda hafif yanma oluyor ama hemen geçiyor ,bende bu şekilde
Aabbccc 1palyaco yok kendim yapamıyorum zaten göbekten de kardeşim yapıyordu kolda bugün yaptım kardeşim ama kola geçerken baya korktum progestan dex zaten göbekten vuruyorum bi de kan sulandırıcıda göbekten olunca mahfoldu göbeğim
1palyaco Aabbccc aynen benimde göbeğim hep morardı . Kolumda öyle ama en azından görmüyorum ve daha az acıyor.