rahim azgımda kısalma yok sadece bebeğin eşi aşagıda onun dışında dün kasılmam çıktı hap alıyorum onun için kasılma dursun diye progestan kullanıyorum 22 haftadayım kasılmam erken çıktı sizce kızlar durur mu yoksa ilerler mi yatıyorum şuan bana dua edin kızıma sağlıkla kavuşayım