Yello bize de aynı şekilde dediler bütün riskleri anlatmak zorunda oldukları için bilgilendiriyorlar. Biz baya panik yaptık o dönem doktor araştırdık özel hocalar bulduk çok basit ve kısa bir operasyonmuş, aynı gün akşam beslenmeye başlayınca taburcu olduk. Ameliyat yerinde küçük bi kesik izi vardı sadece, Bir gece solunumunu yakından takip ettik anestezi aldığı için o kadar. Sizin de kolayca geçer inşallah.