AHB Herkese selam 23+3 hamileyim. Bugün alt karnımda çok fazla sancım var çoğunlukla sağ kasık bölgesinden. Adet sancısı gibi. Ara ara belime vuruyor. Bu durum normal mi bilen var mı acaba?