Tugcebngl Minikbiranne35 ben 18+3 ün tam 18 de gittim 251 gr 22 cm di ama bence 30 hafta ve sonrası kilo önemli
Minikbiranne35 izobellaaa-_- ben şuan 21+3 oldum dün gittim normal doktora 410gr 26 cm dedi ama detaylıya 22 haftamda gidicem sizinkiler bana göre daha iyiler
izobellaaa-_- Minikbiranne35 bende şimdi baktım 25 değilmiş 26 yazıyor bence canım 100 gram oynuyor doğana kadar net olmuyor o yüzden canını sıkma
Fraublt-31111 Minikkk41 Haftasına göre kilosu fazla değil mi doktor birşey dedi mi sınır doktor bana bu haftalar sa 500 dedi
sunashn50 Minikbiranne35 bizde bugun girdik 509 gram ama boyunu kağıttan anlayamadım 37 cm dediler etrafımdakilere sordum 🥰
izobellaaa-_- sunashn50 boyu aşırı uzun bu aya göre bence yanlış olabilir gibi geldi FL de ki sayı ile 7 yi mi çarptınız
izobellaaa-_- sunashn50 FL İLE 7 yi çarpacaksınız ama yine de uzun benim de bu boyda doktor ayrıntılı da 5 gün boyu önde söyledi😀