Snemrcan Merhabalar herkese hamileliğinizde hangi folik asitleri kullandınız ben gebelik düşünüyorum folbiol kullanıyordum ama dozu yüksel gibi sizin kullAndıklarınız mcg değeri nedir
Ahsksdk Snemrcan ben hamilelikten önce 1 ay hamile oluncada 3 ay boyunca folidays kullandım. Doktorumda önermişti🌸
Nur0907 Snemrcan folideoce kullanıyorum ben canım doktorum önermişti sizde alırken 400 mg olmasına dikkat edin sadece önemli olan o
Demsi_83737 YesimAykut sağlık ocağındaki doktorum devlet ödemeli olarak folbiol var dedi. Ben de en iyisi hangisi ise onu alayım folıc 1 önerdi içerisinde b12 falan da var dedi