Hypenia benimde ultrasonda hep fazla çıkıyordu canım. Doktorumda bende normal doğumla ilerlemek istiyorduk. Doğumdan bir gün önce ölçtü doktorum 3800. O gün sancım suyum derken sabahına doğurdum 4 buçuk kilo. Tabi normal doğumu yaşadım ama son anda sezaryene döndü. Açılmam hiç olmadı bebekte iri olunca sezaryen en mantıklısıydı. İyi ki de öyle olmuş 4 buçuk kilo normal olmazdı. Doktorun en iyisini bilir bence ona bırak. Gerekirse sezaryen olsun. Şimdiden geçmiş olsun sağlıkla gelsin inşallah 🙏