Hilallf Arkdaşlar sancılarım biraz çıkmış sezeryan olacağım haftaya ebeleraçılmam varmı diye bakmak istiyor çok korkuyorum çok hemde napıcamı bilmiyorum sezeryanda bakmıyolar diye biliyordum ben ya
ArvenMom Hilallf açıklamadılar mı neden yapıcaklarını ben riskli gebeydim mesela suyum geldiği zaman doktor açılmam olup olmadığına bakmak için 2 defa kontrol etmişti sezaryen olmama rağmen
Zeynepkrkytlli ArvenMom alttan muayene nasıl oluyo sadece açıp bakiyo mu yoksa elini filan sokuyo mu Bilmediğim için soruyorum 🫣
Edda62 Zeynepkrkytlli iki parmak son levela kadar sokuluyor canım maalesef istemsiz ce rahatsız oluyorsun
ArvenMom Zeynepkrkytlli iki parmakla kontrol ediyor kendinş kasmazsan canın yanmaz merak etme herkesin acı eşiği farklı o yüzden insanlara yapılan gözünü korkutmasın
Zeynepkrkytlli ArvenMom acı esigim de düşük benim ya😂 Her doktor yapmiyo sanırım inşallah ihtiyaç olmaz da doktor gerek görmez
Edda62 Zeynepkrkytlli kuzum bunun acı eşiği ile alakası yok sadece insanın içi rahatsız oluyor iyice ama mecbur yapılacak sanada da bana da napalm yarabbi yardım eder ya 😒
Zeynepkrkytlli Edda62 şiddetle karşı çıkanlar zararlı olduğunu söyleyenler var o yüzden dedim inşallah gerekmez diye Ben tam bilgi sahibi değilim o yüzden doktora kalmış bir şey Doktorlarda da görüş ayrılıkları oluyo Benim doktorum bu konuda ne dusunuyo bilmiyirum