annesininaski_ 33 haftalık hamileyim 3 gündür karnım da belim de adet olcakmisim gibi ağrı var bugün daha fazla olmaya başladı neden olabilir ? Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu ? 🌺
Moonlight7 annesininaski_ bende tam 33+2yim dünden beri bende de var kasıklarım belim ağrıyor magnezyum kullanıyorum günde 2 defa ama arada böyle oluyor sonra geçiyor
nursumdem annesininaski_ 34+0 ım 32 den beri bende de aynı durum var doktor normal olduğunu rahmin kendini doğuma hazırladığını söyledi ancak benimki gelip birkaç dakika içinde geçiyor ve günde sadece 2 ya da 3 kez oluyor sıklığı çoksa ve uzun sürüyorsa doktorunuza gidip muayene olmanızı tavsiye ederim
annesininaski_ myangelson evet enfeksiyonum var 1 hafta önce ilaç kullandım geçmişti belimde çok var bu ağrı , enfeksiyon olduğunda kasıklarım da oluyor du . Düzenli değilde 3 gündür ara ara belim de var adet olcakmisim gibi ağrı bugün daha çok
myangelson annesininaski_ anladım. Yani benim doğum sancım belden kasiklara vuran adet sancisiydi gittikçe şiddetleniyordu aynı zamanda kasılma oluyordu düzenli geliyordu. İsterseniz bir doktora görünün ne olur ne olmaz
Moonlight7 annesininaski_ benim geçen haftalarda da olmuştu nst de hafif sancım çıkmıştı hatta serum verdiler tekrar nst ye bağladılar sancı vs yoktu doktorum bebek iyice büyüdüğü için yeri daralıyor onun ağrıları demişti aşırı şiddetli dayanılmayacak derecede değilse sıkıntı yapma uzan dinlen dedi magnezyumda iyi geliyor ben iki defa kullanıyorum