paradise35 merhaba anneler nisanda doğumum olacak. Uzun kolluları hangi aya kadar giydirdiniz. Biraz fazla yenidoğan ve 0-3 ay uzun kollu almışım. haziranda da uzun kollu giyer mi bebek yoksa kısa kollu 0-3 ay alayım mı?
Hatice--- paradise35 bende yeni taşındım 33+4 haftalık hamileyim Mart sonu Nisan başı gözüküyor havalar güzel kalın şeyler almamakta fayda var ben normal şeyler aldım ilk zamanlarını geçiştirecek Havanın gidişatında göre alacağım yani doğduktan sonra
Vandb paradise35 benim ilk bebeğim nisanın ilk haftası doğdu bu da öyle olacak nasipse. Fotolara bakıyorum mayısın 15ine kadar o sene uzun giydirmişim sonrası kısa kollu haziran sonundan eylüle kadarda sadece bodyle geçti
paradise35 Hatice--- aldıklarım kalın değil de uzun kollu zıbınlar altüst takımlar işte, inşallah giyebilir hepsini. kısa kollu 0-3 ay da doğru düzgün bulamadım hiç
Hatice--- paradise35 ben uzun kollu zıbın almadım hiç havanın durumu da değişiyor umarım aldıklarımız giyilir uzun zıbın da gider bence ya ev içinde özellikle çok sıcak olmazsa
Vandb paradise35 her sene değişiyor gerçi hava durumu ama o sene öyle olmuş bende yine bile bile aldım 😂 abisindende kalanlar var artık sabah öğle akşam farklı kombinler yapıp heves alcaz