Merhabalar, ben adetime göre 28+3 haftalık hamileyim. Ultrasona göre hep 1 hafta ilerde çıkıyor bugünki ultrasonda da 29+4 çıktı. Sorum şu, benim ilk doğumun sezeryan bu ikinci gebeliğim bu da sezeryan olcak. Böyle 1 hafta ilerden giden bebekleri kaç haftalıkken alıyorlar?