Hilal9797 ay su gibi geçsin inşallah sağlıkla alın kucağınıza🙏🏼 ben de 40+2 deyim eğer bu hafta sonuna kadar kendi doğal yoluyla gelmezse pazar günü yatışım yapılacak ve Rahime fitil veririz dedi. Ben de nasıl olacak merak ediyorum. Fitili koyduktan sonra sancılarınız başladı mı açılma gördüler mi vs. Müsait olduğunuzda görüp yanıtlamanız umuduyla 😍 kendinize iyi bakın 🌸