iremm00 spinal ile yapıyorlar ve hiç korkmayın kolunuzdan yapılan kan alma işlemi daha çok açıyor hissetmiyorsunuz zaten hemen uyuşuyor 5 dk içinde acı yok sadece çekiştirmeleri hissediyorsunuz kesinlikle tavsiyem bebeginizin doğumuna şahit olun bende ağrı hiç olmamıştı şimdi bu ikinci sezeryan olacak inşallah ama hiç strese girmeyin