Merhaba bende bu konuda muzdaribim dün heves edip bebek mağazasına girdim 5 atlet bir zıbın aldım newburndiye geçiyor yani yeni doğan 0-3 ay gözüme büyük geldi ama kararsız kaldım😅 son olarak kısmetse bebeğim temmuz başı doğacak kısa kollu atlet aldım acaba uzun kollumu alsaydım a