19+3 günlüğüz 3 gündür böyle 17 haftadayken de olmuşdu şimdide öyle hatta dün ve bu gün hiç hissetmedim ebe normal asil düzenli olan 28 ve 28 e kadar bir hisseder bir hissetmezsin demişti ama insan yinede tedirgin şimdi çikolata yedim uzandım ama çok minik hisseder gibi oldum sanki ama bu bile biraz olsun su serpti içime annelik böyle bişey