Emineacr Üzülmeyin benim oğlum 36+4 de 3470 gram doğdu ama şekerim vardı gebelik şekerinden çok etkilenmişti doktorum annelere bebeğiniz önde gidiyor kilosu yüksek diyince seviniyolar diyo ama aslında iyi bişey değil demişti çok şükür benim bebeğim sağlıkla doğdu ama varsın zayıf dogsunlar sağlıklı olsunlar 🌸 Eltimin 3 çocuğuda 3 kilonun altında doğdu hatta bitanesi 2300 du hepsi gayet sağlıklı bebeklik geçirdiler