Rabiul Nskan bende çıkış yaptığımda görememiştim giriş yapa tıklıyordum ama tıklanmıyor gibi oluyordu uğraştım biraz girdim sonra
Yesimkso Bende 2 gündür uğraşıyorum girilmiyor bir türlü ya müşteri hizmetlerine de yazdım yine de olmadı giriş yap kısmına basmaya izin vermiyo