Mertsmother Sevil1996 Zaten çok erken haftadasiniz yeri çok fazla olduğu için hissetmemen normal… Bir kahve içip sol tarafına yatabilirsin… Hareketlenir ama endişelenme… 1 gün boyunca hareket etmez ise doktora başvur…
Edanur95 Benim bir iki gün çok cılız cılız hareket etmişti sağlık ocağına gittim sordum normal demişlerdi. Sonra eski haline döndü
Edanur95 Sevil1996 akşama kadar bekleyin isterseniz olmazsa sağlık ocağına gidersiniz kalp atışına bakarlar benim bakmışlardı
Sevil1996 Edanur95 öyle yaparım madem ya daha dün detaylıdan çıktım hersey yolunda şükür ama hareket Olmayınca korkuyorum
Edanur95 Sevil1996 bir sorun olmaz içiniz rahat olsun benim 2. İğnede de çok hareketsizleşti sonra düzeldi
Sevil1996 Sevil1996 Edanur95 Bugün vuruldum 20 + 4 dün detaylıdaydım her şey yolunda şükür Sabah sağlık ocağında kalp atışı dinleyip vurdular aşıdan son hareket pek hissedemedim çok az normal mi