Arkadaşlar rahim ağzı kısalığım var ne zamandır istirahat ediyorum bir kaç gündür kaşık bacak ağrılarım var enfeksiyonumda olduğunu biliyorum dün dedim hastaneye gideyim özele gittim doktor bebeğiniz çok aşağıda çok riskli burda bu hafta erken olduğu için biz yatıramayız hemen devlet hastanesine git 3-4 gün yatırırlar dedi. Devlet hastanesine mesai bitmişti acilden girdik açıklık muayenesi yaptılar nst de sancım çıkmadı doktor rahim ağzı uzunluğumun 27 olduğunu söyledi öncede öyleydi değişme yok dedi enfeksiyon Ağrı yapıyor diye antibiyotik verdi eve geldik. O zamandan beri küçük kuru kan pulcukları kahverengi şekilde bugünde kahverengi yeşil akıntılar var bir de vajinada yanma hissi var ne yaptım çok korkuyorum. Acile gitsem yine açıklığa bakacaklar iki gündür uyardığı içinde erken doğum başlayabilir evde içim içimi yiyor