2 li tarama testim tertemiz cıktı, boyu kilosu her seyi normal. 3lü testi doktor değiştirdiğim için kendisi benim elimde sonuc olması lazım diye yaptırdı, riskli gözüken sonuc var dedi genelde 2li temiz cıkınca yapmıyoruz kafa karıştırıyor böyle dedi, ama beni perinatolojiye gönderdi, basına böyle bir sey gelen varmı ?