Ebrarabla_06 merveyavuz06 kıza benziyor canım benim ama daha çok küçük olduğu için yanılma payı olabilir
merveyavuz06 Ebrarabla_06 teşekkürler inşallah kızdır 3 oğlundan sonra gelecek tabikide Allah’ın dediği olur ama eli ayağa sağlıklı sıhhatli olsunda
Annesinin1tanesi Ebrarabla_06 tşk ederm 🙏 Cumartesi gnü kontrolüm var eğer net bir şeklde gösterrse yazarım ☺️
HaticeNur1604 @Ebrarabla_06 banada tahmin yapar mısınız daha çok küçük ama insan merak etmeden de duramıyor 🙈
Zeroj Annesinin1tanesi Benim doktor 12+4 te.kiza.benzetti yanılma payı bıraktı kesinmi acaba ya kendimi kıza göre artık hazırladım şuan 15 haftalık oldu daha gitmedim değişme.ihtimali varmı ki
Annesinin1tanesi Zeroj net cinsiyeti 16. Haftada söylüyoruz yanılma olmasn diye snra tekrar tekrar baktı bizede gösterdi erkek dedi bariz bir şeklde gözüküyordu ilk kızımda da 12. Haftada öğrenmiştim değişmedi