gizem9895 bol bol zıbın alın hangi dönem olursa olsun zıbın çok lazım oluyor 20 tane zıbın varsa 10 u kesin yenidoğan olmalı kalanı 3,6,9 diye alınabilir bebekler çok kirletebiliyor kusma vs oluyor zıbın şart yedekleyin.uzun kollu takım alabilirsiniz yandan çıt çıtlı alın üst değişirken kolaylık oluyor zaten ince takımlar.Eğer önden çıt çıtlı takım alacaksanız alttan çıt çıtlı alın alt açarken daha rahat edersiniz.
eldiven alın çok çiziyorlar yüzlerini doğumdan kısa süre sonra
çorap önemli bize sıcak gelse de bebeklere göre hava farklı oluyor
Bebek deterjanı,müslinler,yumuşatıcı almayın kullanılmıyor
Ben tırnak törpüsü aldım elektronik acıtmıyor uykudayken kesebilirsiniz
puset örtüsü,ateş ölçer,göğüs pedi aldım ama çok kullanmadım
Alıştırma biberonu alın mama verirseniz şırınga bazen zor olabiliyor
emzik 0-6 ay kurtarıcınız oluyor bazen
emzik askısı ben bez gibi olanlardan aldım ahşap yada plastik olanlar çizebiliyor
katlanan küvet seti ve file ayrıca duş süngeri
uni baby şampuan kullanıyorum,temizleme pamuğu kullanıyoruz 40 ı sonrasında ıslak mendile geçicez
bez ben stoklamamıştım ama çok fazla bez kullanmıyorum sleppy ve molfix yenidoğan