Pinkyy Merymery2233 7.haftanın başında öğrendik tek yumurta ikizi olduğunu,öncesinde herhangi bir belirti olmadı,kan testimde hcg değerim yüksekti 9800küsür gibi,ama doktorum ikizlerde hcg değerinin yüksek veya düşük olmasından belli olmaz demişti..
Meeemoom Merymery2233 benim beta hcg çok yüksekti 2 katına çıkıyordu ama çok fazlaydı. Hatta bu yüzden mide bulantım çok fazla oluyo. İlk muayene de ikiz olduklarını öğrendik. Çok şükür 🤲