fatmanurrr95 Kızlar 22+3 olarak bugün detaylı ultrasona girdim. Allah’a şükür o kadar mutluyum ki herşey yolundaymış 🥰 Rabbim bekleyen herkesi sağlıkla bebeğine kavuştursun 🤍🤍
Gulsah-207 fatmanurrr95 18-23 hafta arası olarak geçiyorya tarihi hangi hafta yaptırmak daha sağlıklı oluyor acaba bilginiz var mı
Liyamm1 fatmanurrr95 bende bugun girdim 22+4 1 haftadir korkuyordum çok sükkur hersey yolunda sadece bir tık zayif oğlummm 🫠
izobellaaa-_- Maşallah canım bende dün girdim ama kızımm o kadar inat etti yüzünü dönmedi 21+1 de gittim 1 ay sonra doktor bir daha gel dedi ama şükür her şey yolunda boy kilo kaç çıktı acaba 🥰
fatmanurrr95 izobellaaa-_- Boy 28 cm kilosu da 520 gr canım 🥰 Benimde ilk baktığında pozisyonu uygun değildi oynattı uğraştı sonra döndüüü 😄 Bebeğinizin sağlıklı güzel haberlerini alın inşallah
izobellaaa-_- fatmanurrr95 maşallah. Canım🥰 biz ne yaptık ettik dönemdi 3 kere masadan kalktım yürüdüm neler yedim yok canım en geç 22 haftada gelin diyorlar ama sen daha geç gitmişsin net miydi çocuk çünkü 22 haftadan sonra du çoğalıyor bebek görünmüyor vs dediler doktor beni 1 ay sonra yine çağırdı yüzünü çok. Merak ediyorum