Benimde ilk hamileliğimde hiç çatlağım olmamıştı 5 yıl geçti aradan 19 haftalık oldum dün farkettim sezeryan dikişlerimin yanlarında çatlaklar oluşmaya başlamış 12. haftadan beridirde Hindistan cevizi yağı sürüyorum yatmadan demekki o fayda etmedi bende yeni bişiler araştırıyorum