Elamomy Keşke şaka olsa rüya olsa tam 37 gün yattı emzirmek için gidecektim ve ertesi gün taburcu olacaktı ama bir sabah saat 6 da telefonum çaldı hastaneye gelmeniz lazim diye kötü bişey olduğunu anlamıştım ama öldüğünü düşünmek bile istemedim ve hastaneye vardigimizda başınız sağolsun dedi😞neden oldu niye öldü sağlıklıydi bir gün bile entube edilmedi 1600 kilo doğdu emmiyordu kilo alsın vereceğiz dediler ama gereksiz fazladanda tutuldu hani sağlıklıydi ne oldu oğluma dedim kusmuş ciğerlerine kaçırmış görmedik bizimde ilk defa başımiza geldi dediler dünyam yıkıldı oğlum kusuyor dakikalarca kusmugunu dışarı atmaya çalışıyor ama sırt üstü yatırdıkları için atamıyor boğuluyor ayağına bağlı olan nabız aletinin ötmesiyle odaya geliyorlar ama herşey için çok geç oluyor savcılik geldi dava açıldı Allah kimsenin başına vermesin 😞1600 kilo doğdu 2480 ile vefat etti