BusraamMustafa bende bekleyim burda aynı durumu bende yasiyorm ilk çocuğumda yoktu 2 inci Çocuğumda Enfeksyon Başladı doğum yaptm gecti smdi tekrar hamileyim bu galiba hamilelik hormonundan oluyor Benide maf ediyor Kaşıntı Kanatiyorm kasintidan artk Fitil verdi Kullanyorm ama hala aynı