İki test sonucum orta riskli çıktı doktorum nipt önerdi başına böyle bir şey gelen var mı yaptırdınız mı? Ben yaptırmak istiyorum. Eşim istemiyor ne olursa olsun bizim çoçuğumuz diyor. Bende aksini düşünmüyorum zaten ama kalan 6ayımı içimde vesveseyle geçirmek istemiyorum acaba nasıl diye 😔