kafamdakifazlalik Kendimi başından beri normal doğuma hazırlamıştım , bugün kontrole gittim doktor bebeğimin hala makat duruşunda olduğunu söyledi %80 dönmez 40/41i beklemeye gerek yok dedi haftaya gel dömediyse sezeryan yapacağız dedi 🥺benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı acaba 🥺
crnkrts kafamdakifazlalik ben varım canım. Benimde dönmedi. Ama benim plesenta rahim girişini de kapıyor. O yüzden direk sezeryan konuştuk normal olamaz diyor doktor.
Rbytkn kafamdakifazlalik 40 41 e beklemeye gerek yok nasıl bir cümle olması gereken sancı gününe kadar beklemek, doğumda dönen bile var hatta sanciyi çekip çekip pat diye doğum pozisyonundayken yukarı makat pozisyona dönen bile var, eltimden biliyorum Siz yinede beklemeyi isteyin zaten dönmezse vakti gelince her türlü sezaryene alırlar Secde pozisyonu bol bol yapın Ve şu pozisyonu günde 3 kes yapın 10 a kadar sayarak her defa da 3 defa yani sabah 3 öğlen 3 akşam 3 ben böyle yaptim oğlum 37 e döndü
Elif004 kafamdakifazlalik benim 32. Haftamdan beri makat duruşunda. Şuan 37+3 üm hala aynı makat duruşunda. Ne yaptıysam dönmedi. Doktor da haftaya gel sezeryan yapıcaz dönmezse dedi. Kilosu fazla olduğundan ve yeri dar olduğundan dönme olasılığı düşük dedi. Bu arada 1. Çocuğum normal Ti ne olacak bekliyoruz
kafamdakifazlalik crnkrts bana da bugüne kadar sezeryan denmedi 3hafta önce makat duruşunda ama döner dediler 38+3teyim dönmedi hakkımızda hayırlısı neyse o olsun 🙏🌸
kafamdakifazlalik Rbytkn bende anlamadım bu saatten sonra zor döner dedi bende benimde ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum haliyle bebek için hangisi doğruysa onu istiyorum , 10gün sonra tam 40haftalık olacağım inşallah , bir anda sancılanıp çocukta dönmemişse ne olacak diye de korkmuyor değilim 🥹tavsiyelerin içşn çok teşekkür ederim deneyeceğim 🙏🌸
Cnuryasar Youtube simge duman yazın bebeği kanala yönlendiren egzersizler var ben kendisiyle birebir pilates çalışıyorum işinin ehli mükemmel biri direkt bebeği dönmesini sağlayan kanala yönlendiren videoları mevcut
kafamdakifazlalik Cnuryasar ya çok teşekkür ederim , Simge Hanıma da bakayım , normalde squat, hurma , yürüyüş , merdiven çıkma gibi egzersizler yapıyorum onu da izleyerek destek alayım ekstra 🙏
kafamdakifazlalik Oztrksadiye öyle bir niyetim var ama son anda da bir aksilik olursa bebeğimin hayatını da riske atmak istemiyorum 🥺🥺
crnkrts kafamdakifazlalik amin canım. Sıkılma hiç lütfen. Bunda da hayır vardır. Sağlıkla alalımda kucağımıza evlatlarımızı 🙏🏻🌸
Cnuryasar kafamdakifazlalik kesinlikle işe yarayacağını düşünüyorum bir de bol yürüyüş son haftalarda bebeği döndürüyor hayırlı doğumlar dilerim💘
Oztrksadiye kafamdakifazlalik hiçbirşey olmaz allahın izniyle bebegin ters olması bi sorun degil 42 haftaya kadar bebek içerde kalabilir kontrollerine gidersin hareketleri düzenliyse bir sorun olmaz suyun gelir kanaman olur sancın başlar ozaman bakarsınız
kafamdakifazlalik Oztrksadiye şuanlık hareket yapıp bekleyeceğim , inşallah hayırlısı neyse o şekilde gelir kuracağıma 🥹💞
kafamdakifazlalik Elif004 yaa size daha erken demişler bana da dönmez dedi kilosu çok değil ama ona rağmen dönmedi benimki 🤷♀️sağlıkla alalım kucağımıza da artık hayırlısı neyse o olsun 💞
kafamdakifazlalik crnkrts Aminn , aynen öyle bunda da hayır vardır dediğiniz gibi çok teşekkür ediyorum 💞