metemom_ Kızlar bebeğim cinsiyetini hiç göstermedi doktor en ufak bir tahminde bile bulunamıyorum dedi bu şekilde giderse 20. Haftaya kadar göstermez dedi sizin tahminlerinizi merak ettiğim için açtım lütfen linçlemeyin 😊💕
Tuce07 metemom_ aynı durum dün bizimde başımıza geldi 13+2 haftalığız öğrenemedik oysa ki kızımda 12 haftalıkken %80 kız denmişti erken öğrenmiştik 🥲
metemom_ Tuce07 ayaklarını hiç çekmedi hareket ettiği halde doktor o kadar salladı karnımı bana mısın demedi 😂😂
Tuce07 metemom_ ya evet benimkide çok hareketliydi tahminim bile yok dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı inşallah ozaman öğrenebiliriz 🙏 şükür sağlıklılar beklicez artık 😅
metemom_ Tuce07 bana yarın bir daha gel istersen dedi gidecem ama göstermez gibi duruyo dedi doktorum o kadar heyecan yapmıştım 😂
metemom_ Hulo2105 kız ne bilim bazı olayların altında görüyorum burdakiler doktor mu cahiller falan yazanları 😂