ArifeTan 8 haftalığım ve aşırı derecede karın şişkinliği oluyor gebelikten öncede oluyordu ama şuan ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan varmı ?
An53 Bağırsak problemlerinden dolayı aşırı gaz sancıyı karın ağrısı kabızlık yaşamanız çok normal engellemek de neredeyse imkansız bol bol prebiyotik tüketin