Meliss_t Ben sormayı unuttum sonuçlar e nabıza mı düşecek yoksa hastaneden kağıt çıktısı mı alacağız ? Sonuçlar için artık özele geçmeyi düşünüyorum orda devam etseydim doktorun ekranına gelir muhtemelen ama şimdi nasıl yapsam bilemedim 🤷🏼♀️