Happ Seda344 zaten 3. gün belli olacak artık bugünde sonuç yok bizim hastanede kadın doğumda hiiçç sıra olmuyor mecburi oldu biraz
Glsm-19 Happ umudunu kaybetme sakın canım inşallah tez zamanda gonlumuzdekine kavusuruz hep beraber canım benim ben Bi kaç gün sonra 2. İğneyi vurucam inşallah bu ay tutar seninde benimde canım