Merhaba arkadaşlar normal reglimden 4 5 gün önce kahverengi kanama geldi ve 3 gün sürdü. O üç gunlun süreçte kaset test yaptım negatif çıktı. Şuan bel agriisndna duramıyorum ve özellikle sağ göğüsum sızlıyor ve sağ kaşık tarafım akıntım yok şuan sizde böyle belirti yaşadınız mı 🙏🏼