NurayErguden ben de 24 haftalık gebeyim geçen haftadan beri aynı sorun bende de var.bazen bebek bir toplanıyor toplanan yer kaskatı oluyor ve acı hissediyorum.sonra bebek pozisyon değiştirince ağrı da kalmıyor.bence normal bir durum bu.bebeğin toplanmasından kaynaklı.