Merhabalar, 29+3 haftamdayım. Fakat grip oldum ve öksürüğümde var. Neler yaptınız bundan kurtulmak için başına gelenler varmı? Hamileliyimde erken doğum riskim var birde🥹 rahim agzi uzunlugu 28 mm düşmüştü diye. Fakat bununla bagli önlem aldi doktor. Pessari halka takıldı. Sadece bu durumdayken grip olmak korkutuyor beni