Hicran57 ya folbiol 5 gm değil mi fazla diyor çoğu doktor genelde 400
Melllike bende daha önce düşük yaptım suan Buda riskli ilerliyor progestan kullanıyorum siz folik asit dışında başka ne kullandınız kanama lekelenme vs yaşamışmıydınız ikincide benim kanamam hala bitmiyo doktor normal diyo ama bunun nesi normal anlamıyorum