bbaby44 carsmaba günü gttim canım nst ye taktı ağrı çıktı evin yakın mi diye sordu bnde evet dedim sancın sıkılasinca gel dedi şuanda sancım ama su veya nişan gelmedi sabah ne olcak bakalım eğer haftaya çarşambaya kadar gelmese yatış yapılacak şuan 40 + 3 um