_Daydreamer_89 nurcan__34 en iyisi prima ama boykot ürünü biz bıraktık molfixe geçtik yumuşacık sızdırma yapmıyor. Sleepy asla önermem çok ucuz diye aldanmayın sızdırma yapıyor kagıt gibi bi bez yani 🙈
yeschef-13 nurcan__34 Prima aktif bebek ve Prima care Amazon sitesi üzerinden alıyoruz kampanya oluyor hep
BirazbundanBirazondan1 _Daydreamer_89 sleepy naturel inimi yani yeşil paketlisini mi kullandınız. 1 ve 2 numarası sızdırıyor. Ben extra yani sarı paketlisini kullanıyorum memnunum
Hulo2105 nurcan__34 eskiden hep prima alıcam derdim. Ama hem pahalılığından hemde çok pişik yapanı görünce vazgeçtim. Sleepy aldık inşallah sever 🥹
_Daydreamer_89 BirazbundanBirazondan1 beyaz yeşilli paketti sanırım 3 gün kullandım zaten sonra primaya dönmüştük
Gizem9688 Goon premium soft sarı paket aldim. Yumusacik gercekten prima muadili diyolardi dogruymus. Yazın doğacak bebegim saglikla kullanmak nasip olsun