Kızlar 5 haftalık gebeyim idrar testi yapıp doktora gittim keseyi gördük 2 hafta sonra tekrar çağırdı hiç beta falan bakalım demedi beta hcg baktırmayan var mı hiç benim gibi sizce gidip kendim baktırsam mı kese göründü gerek var mı benim gibi olanlar yazabilir mi ne yapsam bilemedim