Deletedmom_99 devlet hastaneleri maalesef yoğunluk kaynaklı muayeneye çok az zaman ayırıyor odaya girip çıkman bir oluyor çoğunlukla. Kullanılan cihazlar açısından da net ultrason görüntüsü alınmıyor. Doktorlarımız da eksik olmasınlar ama maalesef biraz tahammülsüz olabiliyorlar şartlar yüzünden. Bilgilendirme açıklama yapma açısından eksik kalıyor. Hijyen desen çoğu devlet hastanesinde maalesef iyi durumda değil. O yüzden daha iyi hizmet alabilmek adına ben durumum da el verdiği için ( olmasaydı bile hastalık veya gebelik durumu için her zaman kenara bir miktar para atmak taraftarıyım) özel hastane tercih ediyorum. Eğer ki yeni yapılmış yönetimi iyi bir devlet hastanesine yakınsanız belki sizin için daha iyi bir deneyim olabilir tabi. Her devlet hastanesi kötü diye bir şey yok. Doğum da özel hastanede sancı odası olsun kendi odan olsun daha rahat ettiriyor. Kendi doktoruna doğum yapabilmek de ayrıcalık. Ebeler daha güler yüzlü ve anlayışlı oluyor. Bir de hastanenin yeni doğan yoğun bakımı olup olmadığını araştırın çünkü Allah korusun ama gerekecek bir durumda bebeğinizle ayrı hastanelerde olmak zorunda kalabilirsiniz.