Merhaba kalp atisi icin kontrole gittik normalde pembemsi lekelenmem oluyodu kalp atislarini gorduk ve duyduk sukur ama kanama alani var rahimde dedi ilaca devam etmemi soyledi ama kafam karisik benim lekelenmem 3 günde bir pembe oluyor bu alan aktif kanama ilemi atilcak rahim.kendimi geri cekcek aklim almiyor sizde boyle durum yasayip saglikla gebeligi devam eden oldumu bana onerebilceginiz bir sey varmi ?