Ravziss doktor boş gebelik niye dediki çok erken zaten coğu 6 haftasonda anca keseyi görüyor ben alttan muayene oldum dün bebegn kalp atısnıda duyarm dedi ama bebeği görmedi yolk sac olşmş bu iyi bişe haftaya görelm seni dedi bn kendi kendime olumsuz seyler düşünüp can sktm snrada olcak olan Allah tan dedim skma canını sende daha erken varsa miniklermz bizimledir zaten sabredelim biraz