Figenn Merhaba arkadaşlar 14 haftalık gebeliğim, gündüz pek sıkıntım yok ama uzandığımda veya uyuduğumda bel ağrısı ve karnımın alt kısmı çok ağrıyor bitarafa zor bela dönebiliyorum. Sizde bu sıkıntıyı yaşayan oldu mu? Dr a gitmelimiyim?
Babyseymen Figenn 14+6 yım Hale’n dediğin gibi yaşıyorum dr her muanemde soruyorum normal diyor soru yok kanaman olmadığı sürece diyor cnm