Gamzetutr Enfeksiyon dan dolayı ateşim var birde sancım çok randavu 22ama sonuç çikmiş bugün mesaj geldi gitsem bakar mi doktor çok kötüyüm lütfen ateşim var titreme geliyor
Tatar59 Gamzetutr özel hastane mi devlet mi? Devleti bilmiyorum ama ozelse telefonla bile halledebilirsiniz kotuyseniz. Geçmiş olsun
Gamzetutr Nikomm sağolun gidiyorum bakar diye düşünüyorum sonuçlarım çikmiş sonuçta ve çok kötüyüm bebek oldu yer sancı ediyor
Gamzetutr Tatar59 devlet hastanesi bir ümit gidiyom inşallah bakar enfeksiyon ateşleniyorum çok kötü bir şey
Gamzetutr Melodimm evet gittim baktı ilaç yazdı iyi bir doktordu bebek iyi çok şükür ama ben hastayım hala 😞
Melodimm Gamzetutr Geçer merak etme.Ben hamilelik zamanı kaç kere hasta oldum.Duzelirsin insAllah.Balli limonlu ılık su iyi gelir iç istersen.