Bella332 Benimde ilk zamanlar hiçbir belirtim yoktu ben hatta başka bir şikayetim vardı kadın doğuma gittim o zaman öğrendim hamile olduğumu. 7.haftamda her sabah bulantım oluyordu, koku hassasiyetim vardı doktor mide bulantısı ilaç yazdı prilam. O ara öyle kötüydüm ki diyordum hamilelik bu muymuş çok zormuş filan. Herkes diyordu doğuma kadar devam eden de var korkuyordum. Allahtan 2 hafta sürdü şükür. İlaçta 3-4 tane içtim duruyor