Sibel_yay_46 Kürtaj olduktan sonra ne zaman sonra hamile kaldınız bayanlar ben 2 ay korundum şuan 4 aydır istiyorum siz ne zaman oldunuz
Azra8Engin Sibel_yay_46 benim doktorum bir ay bekle regl gördükten sonra en sağlıklısı dedi. 40 gün sonra regl oldum ve hemen hamile kaldım. Totalde yaklaşık 1yildir hamileyim😁
Lenaa1 Sibel_yay_46 inşallah gönlünüzce olur 🌸Ben kürtajdan sonra bir adet gördüm ondan sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı ☺️
Melllike Sibel_yay_46 ben 4 ay korundum hemde kendimi toplamak adına kilo almıştım onları geri verdim.. 5ay sonrada hamile kaldım.
akkrn Burdaki herkes hemen 1 ay sonra olmuş. Ve çoğu dasağlıklı geçiriyor. Bazı doktorlar neden 3 ay korun diyor anlamış değilim :(
Swan97 akkrn benim tekrarlayan düşüklerim var. Doktorum sorunu tespit etmek için hsg çekecek. O yüzden kürtaj sonrası korunmamı önerdi.
1palyaco Sibel_yay_46 3 ay korundum doktorum o şekilde söyledi . Korunmayı bırakınca birkez daha adet oldum . Daha sonra hamile olduğumu öğrendim . Kürtaj sonrası adetlerim çok düzensiz oldu dolayısıyla yumurtlamam düzensiz olacaktı o yüzden ovülasyon testi kullandım .