RES peki keseniz görünüyor muydu? Ve kürtajdan sonra, beta değeriniz düşmeye başladı mı? Benim de değerlerim cok az arttığı için beni kürtaja aldılar dün. Bugün yeniden beta vericem, değer düşmüyorsa yani dış gebelikse ilaç tedavisine başlayacağız dediler. İnanılmaz korkuyorum çok yıprandım, sizin süreciniz nasıl geçti, bahsedebilir misiniz biraz